Одеве така ме изненада "белисимата", че ми стана леко странно и дори иронично
Предисторията беше, че течеше антифриз от няколко връзки около термостата /тройници за газовата/ и след тяхното пристягане, теча спря. Пробвах на място 10мин. и една дистанция близо 20км проблеми нямаше.
Тръгнах по магистралата - спокойно 110-120км/ч /така близо 100км/ и като се набих в задръстването заради ремонта иииии чайника изкипя
Взе да хвърля антифриз през капачката на казанчето и температурата на таблото скочи на близо 110гр.
Отбих пуснах парното - никой, пипнах двата маркуча към радиатора - студени, радиатора също. Перката върти, като луда. Изхвърли близо 2л антифриз от капачката на казанчето. След чакане 10-15-мин да охлади - НЕ ИСКА. Тръбата от горе на радиатора става ту топла ту студена.
Загасих колата, изчаках 20мин да охлади. Запалих нормално на 90гр. веднага перката се пусна, термостата явно беше отворил и температурата падна. Парно - ИМА.
Долях 2л дестилирана вода и минах 250 км, като дори се поразходих по баирите - 2-3-4та скорост. Не загря повече от нормалното. По светофарите из града също всичко си е нормално...
Е сега кажете - въздух ли имаше в системата?
с пристягането на връзките около термостата да се е увеличило налягането, а преди да е имало въздух и след като не съм я обезвъздушил стана белята.
П.С. Малкото маркуче в казанчето си пуска вода...

Предисторията беше, че течеше антифриз от няколко връзки около термостата /тройници за газовата/ и след тяхното пристягане, теча спря. Пробвах на място 10мин. и една дистанция близо 20км проблеми нямаше.
Тръгнах по магистралата - спокойно 110-120км/ч /така близо 100км/ и като се набих в задръстването заради ремонта иииии чайника изкипя

Взе да хвърля антифриз през капачката на казанчето и температурата на таблото скочи на близо 110гр.
Отбих пуснах парното - никой, пипнах двата маркуча към радиатора - студени, радиатора също. Перката върти, като луда. Изхвърли близо 2л антифриз от капачката на казанчето. След чакане 10-15-мин да охлади - НЕ ИСКА. Тръбата от горе на радиатора става ту топла ту студена.
Загасих колата, изчаках 20мин да охлади. Запалих нормално на 90гр. веднага перката се пусна, термостата явно беше отворил и температурата падна. Парно - ИМА.
Долях 2л дестилирана вода и минах 250 км, като дори се поразходих по баирите - 2-3-4та скорост. Не загря повече от нормалното. По светофарите из града също всичко си е нормално...
Е сега кажете - въздух ли имаше в системата?
с пристягането на връзките около термостата да се е увеличило налягането, а преди да е имало въздух и след като не съм я обезвъздушил стана белята.
П.С. Малкото маркуче в казанчето си пуска вода...

Comment